ویژه

جدیدترین رویداد هلدینگ ستاپ با موضوع کمک به توسعه کسب‌وکارهای کشور

در دنیای امروز، تکنولوژی به شکلی فراگیر، ابعاد و جنبه‌های مختلف زندگی انسان‌ها را تحت تأثیر خود قرار داده است. از اقتصاد تا سیاست و از فرهنگ تا محیط‌زیست، تکنولوژی به عنوان بازیگری یکه‌تاز قدرت‌نمایی کرده و روزبه‌روز بر اهمیت آن افزوده می‌شود.

به گزارش معروف نیوز  ، از همین‌رو، تحولات شتابان حوزه تکنولوژی از سوی فعالین عرصه‌های مختلف، به دقت مورد رصد، تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد. در حوزه کسب‌وکار نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی، تحولات عرصه تکنولوژی، پارادایم‌های فعلی را در فرایندهای تولید، روش‌های تبلیغات و برندینگ، شیوه‌های جذب و نگهداشت منابع انسانی و مواردی از این دست، دچار تغییرات جدی نموده است. لذا رصد و برررسی این تحولات، برای بقا و رشد کسب‌وکارها اهمیتی حیاتی دارد.

از این‌رو هلدینگ ستاپ در راستای مأموریت کلان خود با هدف کمک به توسعه کسب‌وکارهای کشور، جدیدترین رویداد خود را به موضوع یادشده اختصاص داده است. سومین گردهمایی آینده‌پژوهانه ستاپ با عنوان «تحولات تکنولوژیک» و با رویکرد «سازمان‌های پیشرو، رهبران آینده»، طی مهرماه سال جاری با حضور برندهای شاخص کشور، مدیران بخش دولتی و خصوصی، اساتید و کارشناسان و صاحبان کسب‌وکارهای تولیدی و خدماتی از سراسر کشور برگزار می‌گردد. در این همایش، اساتید برجسته کشوری با مشارکت مدیران و فعالین اقتصادی حاضر در رویداد، آخرین تحولات حوزه فناوری و اثرات آن بر ابعاد و جنبه‌های مختلف کسب‌وکار را مورد بحث و بررسی قرار داده و به واکاوی فرصت‌ها و چالش‌های این حوزه خواهند پرداخت. برخی از مهم‌ترین سرفصل‌های تخصصی رویداد عبارتند از:

  • آینده کسب‌وکارها؛ فرصت های نوظهور تکنولوژیک برای ساخت شرکت‌های پیشرو
  • مواجهه با امواج جدید تکنولوژی؛ رویکردها و استراتژی‌های برنده
  • هوش مصنوعی و کاربردهای متعدد آن در ابعاد گوناگون کسب‌وکار؛ فرصت‌ها و تهدیدها

 

در صورت تمایل به حضور در این رویداد، می‌توانید از طریق لینک زیر جهت ثبت‌نام اقدام نمایید.

سومین اجلاس تحولات تکنولوژی، سازمان های پیشرو، رهبران آینده

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − چهارده =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا