اقتصادی

بازی‌کنان در بازی GTA 6 به کشور کوبا سفر خواهند کرد

طبق گفته یکی از اینسایدرها و افراد آگاه از راک‌استار گیمز، بازی‌کنان در بازی GTA 6 به بخشی از کشور کوبا سفر خواهند کرد. وایس سیتی، شهر اصلی بازی جی تی ای 6 است و بحث‌هایی در مورد مدرن بودن آن یا سفر به سال‌های پایانی دهه 1990 میلادی وجود دارد. شایعه تازه‌ای نشان می‌دهد که چند مرحله داستانی این بازی در کشور کوبا جریان خواهد داشت و بازی‌کنان برای مدت کوتاهی به این کشور سفر خواهند کرد.

بازی جی تی ای 6 از جمله عناوینی است که هیچ اطلاعات رسمی در مورد آن وجود ندارد. تنها می‌دانیم که این بازی در دست ساخت است و راک‌استار گیمز هر زمان آماده باشد از آن رونمایی می‌کند. مدیرعامل تیک‌تو به‌تازگی از کیفیت GTA 6 گفته است و اینکه راک‌استار گیمز استانداردهای ویژه‌ای دارد و بازی‌ای کمتر از شاهکار منتشر نخواهد کرد. البته این بلندپروازی چالش‌هایی ایجاد کرده است که طبق گفته مدیرعامل، قابل‌حل هستند.

تایلر مک‌ویکر از افشاگران بازی GTA در طی یک استریم زنده به سؤالاتی در مورد بازی جدید پاسخ داد. او گفت که داستان بازی مشابه زندگی بانی و کلاید، دو تبه‌کار حرفه‌ای خواهد بود که فیلمی به همین نام توسط آرتور پن از زندگی آن‌ها ساخته شد. این زوج تبه‌کار و بانک‌زن به نظر منبع الهام راک‌استار گیمز برای بازی جدید بوده‌اند. این گفته بدین معنی است که پایان داستان GTA 6 به شکلی قابل حدس زدن است. مک‌ویکر در ادامه به نکته دیگری اشاره کرد و اینکه شاهد پرش زمانی خواهیم بود و به بخشی از کشور کوبا سفر خواهیم کرد.

کوبا GTA 6

سفر به کوبا در GTA 6

مک‌ویکر در مورد مکان جدید سری جی تی ای گفت:‌ «ما در حال حاضر می‌دانیم GTA VI چطور تمام می‌شود. هشدار اسپویل، بانی و کلاید در دهه 30 میلادی و در طی تیراندازی کشته شدند. خبری از سه شخصیت اصلی نیست و بلکه دو کاراکتر قابل‌کنترل داریم. این بازی شامل یک پرش زمانی است و در میامی ایالت فلوریدا جریان دارد و همچنین بخشی از کوبا هم وجود دارد. داستان بازی در مورد قاچاق مواد مخدر و سرقت از بانک است. بازی در سال 2024 منتشر خواهد شد.»

مک‌ویکر از جمله افشاگرهایی است که اطلاعات صحیحی در مورد بازی‌های راک‌استار و پروژه‌های شرکت ولو فاش کرده است. البته گفته‌های وی چندان جدید نیست و بلکه ویدیو فاش‌شده GTA VI شامل اکثر این جزئیات بود. همچنین تأثیرپذیری از بانی و کلاید هم توسط افشاگرهای دیگری مطرح‌شده بود. تنها نکته جدید، سفر به کوبا است. این شایعه مدتی پیش هم بیان شد و نشان می‌دهد که وجود این بخش جدی است. گفتنی است بازی GTA V نیز با یک فلاش‌بک در شهری دیگر شروع شد. Red Dead Redemption 2 هم پس از پایان، یک پرش زمانی داشت. احتمالاً GTA 6 نیز ابتدا در کوبا آغاز شود یا در طی مأموریتی به این کشور سفر کرد.

صحبت‌های مک‌ویکر نشان می‌دهد که کوبا، بخشی از نقشه اصلی بازی نیست و بلکه تنها سفر کوتاهی به آن کشور خواهیم داشت. نظر شما چیست؟‌

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا