اجتماعی

۳۱۸ هزار و ۸۹۵ بیمه شده جدید روستایی در دولت سیزدهم

نکات برگزیده مطلب
  • Knowledge is power
  • The Future Of Possible
  • Hibs and Ross County fans on final
  • Tip of the day: That man again
  • Hibs and Ross County fans on final
  • Spieth in danger of missing cut

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، ‌روستاییان و عشایر کشور از جذب ۳۱۸ هزار و ۸۹۵ نفر بیمه شده جدید روستایی و افزایش ۶۰ درصدی سطوح درآمدی بیمه شدگان در دولت سیزدهم خبر داد.

بیت‌الله برقراری اظهار داشت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در کشور بیمه شده صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند که از این تعداد ۱۷۴ هزار نفر مستمری‌بگیر هستند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، ‌روستاییان و عشایر افزود: یک هزار و ۸۰۰ کارگزاری در کشور نیز برای ارائه خدمات و اطلاعات به روستاییان در خصوص جزئیات بیمه روستایی فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه این صندوق در سه حوزه شاخص‌های بیمه‌ای و بودجه‌ای، همکاری با ذی‌نفعان کلیدی و حاکمیتی، جامعیت و کیفیت خدمات و افزایش تنوع فعال هست گفت: در بخش شاخص‌های بودجه‌ای اقداماتی از جمله جذب بیمه‌شدگان جدید، تخصیص ۹۱ درصد بودجه مصوب هیات امنا و برگزاری ۲۹ جلسه قرارگاه کرامت در سال ۱۴۰۱ صورت‌گرفته است.

برقراری ادامه داد: در بخش همکاری با ذی‌نفعان کلیدی و حاکمیتی برنامه‌هایی از جمله انعقاد ۱۲ تفاهم‌نامه همکاری با استانداران کشور، انعقاد ۱۷ تفاهم‌نامه همکاری با ذی‌نفعان حاکمیتی و برگزاری ۲ اجلاس ملی و سراسری با حضور مسئولان انجام شده است.

وی با اشاره به افزایش ۶۰ درصدی سطوح درآمدی بیمه‌شدگان گفت: افزایش ۴۳ درصدی حقوق مستمری‌بگیران، ارائه بیمه تکمیلی درمان به مستمری‌بگیران، تدوین برنامه جامع راهبردی ۵ساله صندوق و تصویب آیین‌نامه بیمه اجتماعی مادران غیرشاغل خانه‌دار روستایی و عشایری با سه فرزند از مهم‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم در ارائه خدمات بیمه‌ای به روستاییان است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، ‌روستاییان و عشایر کشور تأکید کرد: ۲۲ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مستمری‌بگیران پرداخت شد که در سال ۱۴۰۲ نیز ادامه پرداخت تسهیلات را پیگیری می‌کنیم.

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا