اقتصادی

نمرات و نقد بازی Diablo IV: زنده‌باد دیابلو

عمر سری بازی دیابلو به بلندای صنعت بازی است. اثری که چندین نسل از بازی‌کنان را شیفته خود کرد و هنوز هم Diablo 2 بهترین بازی‌های تاریخ است. بلیزارد اگرچه عاشقان این سری را سال‌ها منتظر نگه داشت، اما بالاخره توانسته اثری درخور و باکیفیت بسازد. در این مطلب نگاهی به نمرات و نقد Diablo IV از سوی وب‌سایت‌های خارجی می‌اندازیم و اینکه چرا با خرید دیابلو 4 و تجربه آن به‌عنوان یک اثر لایو سرویس، سال‌ها سرگرمی مهیج برای خود فراهم می‌کنید.

بلیزارد در طی سال‌های اخیر دامن‌گیر مشکلات زیادی شد. این استودیو بازی‌سازی مشهور سال به سال بیشتر افت کرد، اما در سال 2023 و در میانه انبوهی از عناوین جدید، نشان داد که همچنان می‌تواند دیابلو‌ بسازد و نظر منتقدان را جلب کند. در این مطلب به ذکر نکات مثبت و منفی بازی Diablo IV از سوی چندین رسانه و مجله معتبر خواهیم پرداخت. همراه پارسی گیم باشید.

نقد بازی Diablo IV
اکثر منتقدان از روند تازه بازی استقبال کرده‌اند. حال که بادهای طوفانی سنکچوری می‌وزند و سوق بازگشت می‌دهد، چه‌بهتر که ساعت‌های متوالی را قربانی لیلیث کرد، دختر شیطان که در طول بازی، وسواس مریض‌گونه خاصی به او پیدا می‌کنید. البته چندین منتقد به ذکر این نکته پرداخته‌اند که دیابلو 4 به یک لایو سرویس بدل شده است و از آن فرمت سابق خود فاصله زیادی گرفته است. همین باعث شده تا امتیازهای بازی اندکی از انتظار بلیزارد کمتر شود، اما چیزی از کیفیت اثر کم نمی‌کند.

ویندوزسنترال – امتیاز 10/10
ساده بگویم، Diablo IV ممکن است بهترین بازی‌ای باشد که بلیزارد تابه‌حال ساخته است و واقعاً که زنده نگه‌داشتن میراث این سری فوق‌العاده سخت است. داستان‌سرایی بی عیب و نقص همراه طراحی هنری شگفت‌انگیز، گیم‌پلی پولیش‌شده و بدون باگ و همچنین امکان شخصی‌سازی و آیتم‌گزینی بی‌نهایت و صدها ساعت محتوا شده است. این بازی مهم‌ترین اثر بلیزارد از زمان انتشار دنیای وارکرفت است و حتی اگر طرفدار بازی‌های نقش‌آفرینی ایزومتریک هم نباشید، می‌دانم که تجربه این اثر شما را ناامید نمی‌کند.

 

PCGAMESN – امتیاز 10/10
Diablo IV همان بازی دیابلو‌ای است که نیاز داشتم و باید بگویم که این بهترین بازی دیابلو تاریخ است. این گفته بدون شک جنجالی است و من از این مسئله اطلاع دارم. اما این بازی همانی است که می‌خواستم، زنده‌باد لیلیث. دیابلو بازگشته است.

Wccftech – امتیاز 8.5/10
دیابلو 4 بازگشت به همان فرم و سیاقی است که بلیزارد نیاز داشت. این بازی نبردهای هک اند اسلش سرگرم‌کننده و گیم‌پلی اکشن مهیجی را همراه سیستم مهارت‌های بهبودیافته و قابلیت‌های بسیار زیاد ارائه می‌دهد. البته نباید بهترین داستانی که تابه‌حال در این مجموعه روایت شده است را فراموش کنیم. این بازی زیبا به نظر می‌رسد، عالی به چشم می‌آید و بسیار خوب هم اجرا می‌شود. البته سیستم جهان‌باز آن به‌قدر کافی پویا نیست و رویدادها پس از مدتی رنگ تکرار به خود می‌گیرند و محتوای پس از اتمام نیز آن‌چنان‌که باید عمیق نیست.

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا